Ehliyet Scripti



    






Evet Arkadaşlar Gördüğünüz Gibi Script Bu, Script Bana Ait Değildir
Bunun Aynısı Paylaşılmıştı Ama Bazı Şeyler Eksikti Ve
Tam Bilgi Yoktu Bende Sıfırdan İndirip Bazı Scriptleri
Birleştirdim Ve Tam Anlatımlı Şekilde Sundum

Not : Script Bana Ait Değildir Ama Kullanabilirsiniz
HiçBir Telif Hakı İle Korunmamaktadır
Topluma Açık Olarak Sunulmuştur.

Nasıl Çalışır : Arkadaşlar Herhangi Bir Araca Binmek İçin Ehliyet Lazım
Zaten Binerken Ne Yapmanız Gerektiğini Söylüyor

Ek Özellikler : 
- .Lua Olarak Paylaşıldı (Editlenebilir)



Ileri
« Prev Post
Sonraki Script
Next Post »

2 Comments

Write Comments
Unknown
-/ YAZAR \-
27 Eylül 2019 13:30 delete

ehliyeti alıyorum arabanın yanına geliyorum F basıyorum ehliyetin yok dyor binemedim sc silince felan hayla yok diyor ehliyet kafayı yicem

Reply
avatar
16 Kasım 2019 23:26 delete

Scriptte Bir Hata Yoktur, Tarafımca Denenmiştir Ve Diğer Serverlarda Denemiştir, Sorun Sizde Hatalı Kurmuş Olabilirsiniz Veya Serverinizdeki Bir Scriptle Çakışıyor Olabilir, Eğer Sildiyseniz Ve Hala Binemyosanız Bi Restart Atmanızı Öneririm.

Reply
avatar